Tuesday, December 21, 2010

Semoga semuanya selamat....

Salam...

Hah, entri ke-3???  sila percaya ye...

Ekceli masa tengah buat entri ni saya dok teringat kat salah sorang member office saya.

Baru je semalam dapat berita husband dia masuk wad sebab komplikasi (husband dia ada diabetis).

Tadi dapat berita yang husband dia tengah kritikal & ada kat wad ICU sekarang ni.

Terus rasa bergenang air mata ni. Salah satu sebabnya member office saya tu tengah peknen 2 bulan ++. Rasa kesian sangat kat dia...

Selalu la jugak dia datang bercerita dengan saya, melepas sedikit perasaan pasal masalah dia... Share cerita sama2... Boleh kata rapat jugak la kami ni...

Mudah2an tak ada apa2 yang tak diingini la... Dan mudah2an suami dia cepat sembuh...

Ingat nak pergi gak melawat, tapi cam risau lak kang saya yang menangis beria... Saya ni bukan boleh, nampak orang menangis, saya pun ikut menangis sama...

Dengar orang cerita pun dah nak menangis, ni kalau tengok muka dia kompem la menitis gak air mata saya ni...

Semoga dia tabah menghadapi dugaan ni... Dan semoga semuanya selamat... Tak pa la, tak dapat pergi melawat, saya doakan dari jauh je la...

Ok la, dah nak balik ni... Daaaa....

4 comments:

e.l.i.z.@ said...

aiyooo kesiannya dia huhuhuh..dh la tgh prgnt huhuhu

-Sara- said...

sara doakn semoga husbnd kwn sal tu sihat dn d panjngkn umor..amin..

Ena said...

Moga kawan sal tu tabah la hendaknya kan sal..

mamalieyna said...

Hope suami mmber akan baik sepenuhnya..sian dia tgh peknen lg tu kan..ish..kalau kak eina pun nanges gak ni..huhu..