Monday, February 22, 2010

I'm back...

Salam...

Urghhh (mengeliat jap)... Herm, dah lama tak jengok blog nih... Setelah bercuti2 Malaysia selama 9 hari... Bestnya dapat balik kampung... Macam la dah lama tak balik. Pada hal baru je balik 2 minggu sebelum tu. Dah tu, tiap2 bulan balik kampung... heheh

Badan masih terasa 'mim alif lam sin' untuk datang kerja. Ye la, 9 hari dok rileks2 ja... Badan je kat opis ni, otak kat kampung lagi... hehe

Mood nak berblogging masih kureng, so pi melawat2 umah kengkawan je la. Ramai yang cuti 4 hari je... Saya yang 'terlebih sudahhh'...

ok la, will update later... Till then, daaaaaa...

2 comments:

mamalieyna said...

weeei dh balik pun..pekabo orang kampung? hehe..

~~*Ummi AFD*~~ said...

heheh...

alhamdulillah, sehat2 semuanya...