Wednesday, February 24, 2010

Geram, geram, geram....

Salam...

Haisyhhh, baru je nak ber'mood' baik hari ni. Tapi dah nak dekat2 balik kerja ni dah bikin hati saya panas...

Pernah tak anda ditimpa nasib macam saya ni. Tolong seseorang buat kerja PA dia, tapi saya pulak yang kena marah. Haisyhh, bikin sentap jantung gue...

Kalau ikut hati, mau saja saya malas dah nak tolong2 buat kerja orang lain pas ni. Apa kes, saya pulak yang kena marah... Panas panas...

Ok la, nak chow chin chee awal hari ni. Rasa panas bon*** lak dok kat office ni.

Daaaaa........

2 comments:

mamalieyna said...

selalu org ckp problem psl ni..dah kita tolong, lain pulak jdnya..tak tolong pun salah, dh tolong disalahkan jugak! haish..sabo jerlah!

~~*Ummi AFD*~~ said...

tu la pasal... nak buat camna, dahnasib kuli cabuk macam saya nih... hehe