Tuesday, February 23, 2010

?????

Salam...

Tadi, turun la nak cari makan. Tapi tak ada pulak yang berkenan di hati. Tengok semuanya tak lalu la pulak... Perut lapar, tapi tak tau nak makan apa...

Tiba2 rasa cam nak nangis je. Entah kenapa.... Sebab tak tau nak makan apa ke??? Ke sebab mood kureng hari ni??

Last2 makan buah sahaja. Padahal perut tersangat la lapar sebab pagi tadi makan biskut je...

Makin 'kering' la badanku ini....

Ok la, nak Zzzz sekejap. Harap2 hilang la rasa lapar tu... hehe

Daaaaaa....

6 comments:

mamalieyna said...

weee boleh lak tahan2 makan, nnti gastik tau! if lapo makan la..haish..tetiba nk nangis, napenye ni..?! smile..^_^

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

nape tu? siannya.

Ena said...

alahai ciannyer.. kesian juge kat perut sal tu kan.. sbb tuan punyer tu makan buah jer.. x pe2.. balik nanti makan yeh!..

~~*Ummi AFD*~~ said...

mamalieyna:

bukan tahan x makan. tapi x lalu & tak tau nak makan apa...

dah dapat gastrik pun...

~~*Ummi AFD*~~ said...

rose:

konflik diri... hehe

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

tu la, ingat balik kerja nak makan la... tapi still tak tau nak makan apa...