Wednesday, December 9, 2009

Another one....

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
Membayangkan Pahit Manis Berlaku
Tak Siapa Yang Tahu

Mungkin Nanti Kau Jua Merasakan
Berdepan Dengan Kata Menyesakkan
Takkan Tugumu Kebal
Tiada Pertimbangan

Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya
Hentikan Kata Kata
Bertulangkan Dusta

Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku


B.I.A.R.L.A.H R.A.H.S.I.A - D.A.T.O' S.I.T.I N.U.R.H.A.L.I.Z.A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

** kadang2 banyak perkara yang ingin diceritakan dan dikongsi dengan orang lain. tapi adakalanya ia terlalu sulit dan rumit, sehingga sukar untuk diluahkan dan diceritakan. lantas akhirnya hanya memendam rasa lalu hati berkata "BIARLAH RAHSIA..."

4 comments:

nABiL said...

that's right...xseme bende kite blh cite kt org..biarla smeney rahsia..hehe

*S*A*L*W*A* said...

kak bee...

hehe... (",)... tapi risau gak, kang rahsia memakan diri... kuang kuang kuang

Ena said...

Same la ngan akak nie Sal.. skrg pun ngah memendam rase yg teramat sangat.. tp x leh nak share ngan sape2 pun.. hu3
Wat2 hepi jer la.. ngeh3..

ops lupe lak akak.. camner aritu? g x sue nyer kenduri?

*S*A*L*W*A* said...

kak Ena:

jangan banyak sgt pendam, kang sakit jiwa... hehe

mcm sal, 'pendam' dalam diari. lega la jugak rasa... ada 'tempat' nak luahkan rasa...

sal x gi pun akak. susah sebab mentua ngan ipar duai tumpang tido umah, pastu pergi kenduri sepupu sekali. kalau pegi kenduri sue tu, diaorang tak tahu jalan nak balik umah sal...