Wednesday, October 7, 2009

Orang nak ber'blog' aku pun nak ber'blog'...

Entri kali ni aku nak cerita pasal seseorang yang aku panggil Kak Bee (heheh) a.k.a. Kak Nabilah yang banyak la jugak berjasa kat aku sebab sudi jadik 'sifu' aku pasal nak buat blog nih... Banyak benda yang aku tak tau, dia yg ajar... To Kak Bee, thanks a lot ya...

(Gambar ni aku curi dari salah satu entri kat blog dia... hehe...)

Tu la ku ni, orang lain ada blog, aku pun sibuk nak ada blog jugak... tapi tak tahu macam-macam... Tak pe, tak tahu boleh belajar, betul tak?? hehe...

2 comments:

nABiL said...

hahha...kite pun xreti gak...baru nk belajar..hehe:-)..

*S*A*L*W*A* said...

xpe, sama-sama belajar... hehe