Tuesday, October 27, 2009

2 in 1 Entry : Apasal nih??? & Surprise...

Apasal bila aku tengok aku punya blog dalam blog list member2 aku, macam blog aku tak diupdate je... Entri yang terpampang kat situ adalah entri 6 hari yg lepas... Apakah disebabkan masalah yg melanda sesetengah blogger last week...

Ni yg geram nih... hehe

Tapi takpa, disebabkan mood aku baik2 je hari ni, malas nak rosakkan mood baik dengan perasaan marah ok...

Semalam aku telah mendapat surprise daripada hubby aku... hehe... Masa balik dari kerja semalam, macam biasa la aku pergi ambil Faris kat rumah pengasuh. Sampai kat rumah tengok hubby ada kat dapur, tengah buat bubur nasik untuk Faris... Rajinnya... hehe

Lepas letak si kecik tu terus ke dapaur untuk tolong dia memasak. Tapi dia tak bagi, dia suruh kemaskan mainan Faris kat ruang tamu. Biasa la, Faris ni celik2 je mata tiap2 pagi akan seret bakul mainan dia and tuang atas lantai buat semak. Kadang2 tak sempat nak kemas balik sebelum pergi kerja...

Masa tengah kemas2 tu tertarik la satu kotak yang ada kat belakang langsir sliding door. Ingatkan kotak mainan Faris. Tapi macam lain je sebab ada riben kuning kat atas tu. Belek2 baru perasan rupa2nya kotak henpon.... Wah, tetiba rasa cam berdebar lak.. hehe (haruskah??)... Aku buat2 tak kisah tapi dalam hati happy sangat... Habis kemas terus ke dapur sambil buat muka slumber macam tak perasan apa2... (cover line... hehe). Hubby tanya, dah kemas ke? Aku just angguk, pastu tolong apa yg patut.

Malam tu lepas tidokan si kecik, sambil lepak2 tengok tv hubby tanya "Jumpa tak upah kemas rumah?", aku cuma senyum malu... (malu ke???) Dia suruh ambil, tapi aku tak nak kononnya malu... haha (pemalu sangat la tu...). Last sekali setelah hilang rasa malu, aku ambil & buka kotak tu. Tadaaaa, sebuah henpon Sony Ericsson. Aku senyum lagi... Pastu mula la membelek henpon tu... best best...hehe

Baru je cadang nak beli henpon baru sebab henpon lama dah dirosakkan oleh si kecik Faris... Pucuk dicita ulam mendatang... ngeh ngeh ngeh...

Kepada cayangku yg slalu membaca blog nih, thank you so much ek... muah muah muah... hehe

1 comment:

BoeyJoey said...
This comment has been removed by a blog administrator.