Friday, October 16, 2009

Alamak!! Tisu dah Habis...

Erm, sesuaikah aku guna tajuk di atas untuk entri ni?? Entah la, bedal je... hehe...

Tadi aku buka blog sesaje nak tengok entri terkini dari senarai bloggers. Pastu terbaca la entri dari blog BabyIbu yang bertajuk @Baca sampai nangis... Masa baca perenggan pertama tu masih ok lagi. Steady je aku membacanya. Begitu la perenggan kedua hingga keempat. Masuk je perenggan kelima, berderai air mata membacanya. Capai kotak tisu, ALAMAK!!! tisu dah habis. Air mata dok berjuraian ni... Apa lagi, lap guna lengan baju le... Aku tak boleh nak baca terus-terusan sebab sangat sedih woo ceritanya. Kalau kat rumah mau aku nangis terus-terusan nih... Kat sini malu la sikit. hehe.

Memang sangat menyayat hati. Kalo sapa baca tak nangis memang orang tu adalah jenis yang KERAS HATI atau TAK BERPERASAAN. Herm, aku jenuh jugak dok cover line nih sebab orang dok lalu lalang. Pastu bos aku lak asyik dok datang kat tempat pulak. Sure diaorang heran, apasal la budak ni dok nangis sorang2...

So, kat sini aku nak share la citer ni ngan orang lain... Kalau ada masa baca la entri pasal @Baca sampai nangis kat blog BabyIbu okeyh...



** Nak sambung baca lagi ni. Tak habis lagi ni. Kepala dah pening sebab nagis banyak... hehe

No comments: