Tuesday, September 8, 2009

Winter sonata - Sonata Musim Salju

herm, masa tengah dok search video clip lagu yg aku suka kat you tube tadi terjumpa la video clip nih... aku pernah upload dalam blog aku aritu, tapi lagu korea la... ni lagu versi melayu nyanyian Hazami. so, tangan ni rasa gatal nak letak video clip ni pulak.... hehe.

apasal ye aku asyik cerita pasal lagu je minggu nih? sebabnya aku tengah keboringan sebab keja x banyak. maklum la, baru pindah. dia suh aku rehat puas2 dulu sebelum aku dikerjakan cukup2.... hehe

bila dengar lagu ni, teringat zaman skolah menengah dulu. lagu ni quite famous la jugak. aku la salah sorang yg suke lagu nih... herm, banyaknya kenangan lagu ni... aku ingat lagi, someone pernah buat permintaan lagu kat radio dan tujukan lagu ni untuk aku sempena birthday aku... so sweet... hehe. secebis kengan lama...



Sonata Musim Salju

Saat ku merindukan dirimu
Jiwa meronta kau ku damba
Oh gerhanalah seluruh pancaindera

Ku hilang dalam memori cinta
Membakar seluruh jiwa raga
Hanya kau untukku
Kau tiada dua

Bagaikan siang tiada mentari
Bagai malam tiada cahaya purnama
Tanpamu tiada erti hidup berdua
Ke akhir masa kau ku cinta

Bagaikan syurga tanpa bidadari
Kau ibarat hembusan nafas terakhir
Pulanglah sayang usah kau berpaling
Di sini ku pasrah menanti

Dikau bak salju ditiup bayu
Kan rebah di pangkuan bumi
Ku yakini kasih
Restu Illahi

Ku doa kau hadir
Permaisuri mahligaiku
Hidup mati cinta kita bersama

No comments: