Thursday, September 3, 2009

Dah pindah

Semalam aku melapor diri kat tempat baru... erm, ok la jugak kat sini. tapi office lama still the best. boring sebenarnya, x dapat tempat lagi. ni pun menumpang tempat orang je... komputer pun x dapat lagi. mujur la ada lap top nih. x le boring sangat. tak jumpa new bos lagi sebab dia masih bercuti. khabarnya bos aku seorang perempuan. kus semangat aku dengar. suspen je rasa... hehe...

herm, pasni walau apa pun yang terjadi, aku kena kuatkan semangat aku. hidup mesti diteruskan. yang penting, aku keja dekat ngan rumah, suami & anak. apa2 senang... aku dah pikirkan beberapa alternatif andainya bos aku nanti x seperti yang diharapkan. so, wait & see la nanti...

Good bye kpkk & welcome agc... hehe

APA PUN YANG TERJADI, BERJALAN LAH TANPA HENTI...

No comments: