Friday, September 11, 2009

Kenapa ya???

Aku selalu tertanya, kenapa kadang2 tu apa yg aku nak sangat2 aku x dapat, tapi apa yg aku x nak, yg tu la yg aku dapat... so, jawapan kepada persoalan aku ialah :


renung-renungkan... mungkin kadang2 kita rasa macam hidup ini tak adil pada kita. tapi sebenarnya ALLAH itu Maha Mengetahui apa yg terbaik buat hamba2nya. justeru, bersyukurlah dengan apa yg kita miliki hari ini. mungkin ada org yg lebih teruk dari kita... Wallahu'alam...

3 comments:

nABiL said...

betul3...hehe..dah bolhe komen dah:-)

*S*A*L*W*A* said...

hehe... makicih la atas tunjuk ajar sifu... haha

nABiL said...

kite punya dulu pun cm ni gak xleh comment..godek2..akhirnye dptla..heheh