Monday, September 28, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Rasanya belum terlambat nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Mohon maaf atas segala kesalahan. Erm, balik kampunr hari tu terasa malas nak jengok blog nih... salah satu sebab adalah aku x berapa sihat... batuk & selsema. x syiok langsung nak beraya... si kecik tu pun sama la macam aku, batuk & selsema. pehtu, broadband kat kampung punya la slow... biasa la, ramai yg guna... herm... xdak mood trus.

tahun ni x banyak sangat pun gi beraya, pi rumah sedara mara dua2 family je la. member suma dok jauh sgt... tahun ni macam x berapa nak syiok je... pasai pa ntah... aku x pulun pun makan kuih raya. slalunya, aku la yg dok perabih kuih raya yg ada kat rumah... haha... ketupat ngan lemang pun makan sikit je. nak makan banyak x berapa sihat. takut gak... dah habih ketupat ngan lemang baru rasa nyesal x makan banyak2... hehe

raya ke-6 buat makan2 sikit sempena besday mak aku... x amik gambar pun sebab bateri kamera habis.... so x dak la gambar yg berkenaan...

gambar raya nanti aku upload kemudian....

No comments: