Wednesday, September 9, 2009

Nak cerita apa ye...

ekceli x tau nak cheta apa lak kali ni. tapi jari jemariku ini terasa gatl je nak menaip... mungkin disebabkan aku keboringan di tahap melampau. x tau nak buat apa. bos cuti hari ni. nak menyembang, xdak member kat sini. so, sembang la aku ngan komputer ni. tapi sembang pakai jari je la. kalau sembang guna suara x pasal2 nanti org kata aku gila pulak... hehe

herm, cepatnya masa berlalu. minggu depan dah nak raya. rasa cam baru je puasa. tahun ni cam x berapa terasa nak beraya lak. x tau la kenapa. baju pun ada sepasang je, tu pun x tau la dah siap belum. Pagi tadi aku call mak tanya, mak kata belum siap lagi. adui, geram tul aku ngan tukang jahit kat kampung tu. pasni jgn harap la aku nak tempah kat dia lagi. bayangkan la, aku bagi baju tu masa bulan 6 hari tu. aku dah cakap nak amik pertengahan bulan 8. tup2 aku balik hari tu dia kata x siap lagi. kain pun belum potong... sabo je la...

la, apasal lak aku crita pasal raya nih... hehe

No comments: