Tuesday, June 21, 2011

Amboiiii, khusyuknya 2 beradik nih...

As-salam...

Beberapa hari tak update blog... Ntah la, angin M bertiup sepoi2 bahasa lak sekarang nih...

Ni pun M nak celoteh panjang2... Moh le layan aksi 2 beradik yang khusyuk tul dok menonton ha...

Bukan main lagi 2 beradik ni dok layan upin ipin...

Summayyah dah mula penat meniarap... angkat m*ntot lak... hehe

Ok, ummi letak atas bantal lak, bagi selesa...

See, macam paham je si Summayyah tu... hehe


Khusyukkan??? Sabo jek la... haha

Al-kisahnya, masa ni saya nak solat... Tu yang pasangkan je citer upin ipin kat dua beradik ni... Bagi dok diam sikit...

Tapi kan, baru je saya nak amik wuduk, dengar si adik nangis lak. Mula2 wat tak reti je, teruskan jugak berwuduk...

Selang lepas tu si abang lak nangis jugak... Pi jengah ke ruang tamu rupa2nya si abang nangis sebab adiknya nangis... herm...

Camna nak jaga adik ni... Adik nangis abang pun nangis jugak...

Ok la, last but not least, gambar si kecik yang cukup suka senyum.... Senyum je kerjanya... hehe

9 comments:

mamalieyna said...

alolo...tomeinye budak berdua ni..tembam lak..geram...~ tak sabar nak tunggu adik arif kuar..hee~

tu la kan, bila anak dua ni, nak solat pun mslh bila cuma kita je kena handle..huu~ nape abg plak nangis sama..hee~

Ena said...

heheh..

memg comel..
summayyah dah pandai main cak cak yeh.. heheh comel jekk

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehehe..tula mcm paham je si kecik tgk upin ipin.
hehehe camno nak jaga adik tu? adik nangis dia pon nangis..ahhaha kelakar la..so cute

-Sara- said...

alahai comelnye dorg nii :)

aikk, cmne nak jage adik ni, abangnya nangis tgk adik nangis..hihi..comel! :D

syariza09 said...

mmg khusyuk..sumayyah tgk mcm budak2 besak lak...agaknya abg nangis sbb dia x tau nak buat apa2 kot bila tgk adk nangis

So Shy Lady said...

salam SL,
dh lama t.singgah cni...
dh besar rupanya baby ;D

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

alahai tomey nya 2 badik ni dok layan upin ipin..

adnan said...

lucu banget...

~aSHa~ said...

la tomeinya mereka dua beradik tgk upin n ipin...


bila abg dah beso skit tu mesti pandai tu jaga adik...percaya la..kita bagi je keyakinan kat mereka...