Wednesday, July 20, 2011

Bukan la... Ni tiger...

Semenjak dah boleh cakap ni kan, macam2 la yang di 'pot pet' kan oleh Faris... Kadang2 tu nak tergelak pun ada...

Contohnya last week... Lepas beli barang-barang rumah, saya pun nak la simpan barang2 tu. Lepas dah simpan semua barang2 dalam kabinet saya amik la satu biskut ni.

Bukak plastiknya & amik la balang nak simpan. Masa tu Faris dok sebelah saya.

Faris : Ummi, ni apa?? (sambil tunjuk ke arah plastik pembungkus biskut)

Saya: Ni biskut...

Faris : Bukan la... Ni tiger...

Saya : ?????...  Memang la ni biskut tiger...

Faris : Bukan, ni tiger...

Saya : Herm.... Ye la... (ha, dia lagi pandai lak dari kita...).

Adeh, sabo je la....


5 comments:

Fieza79 said...

anak skrg mmg bijak...kdg tk percaya apa yg kita ckp...nak2 yg dh sekolah..nk dgr ckp cikgu je..ckp parents ni mcm tak betui hahaa...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehehhe..yela umii..ni tiger...aummmmmm

syariza09 said...

Ank sy pun suka ngan biskut ni, kalo hulur jer mesti dia kata cikgu bagi...may be kat taska slalu bg biskut ni kt budak2 kot

Tiger lbh senang disebut berbanding biskut..tu yg Faris asyik sebut tiger

-Sara- said...

btol tu sal, syaqir tu pn mcm2 ckpnya..gelak jelah sbb pndai sgt menjawab :D

~aSHa~ said...

'apa la umi ni...ni tiger tau.....'



ehehehe budak2 skrg ni mmg cepat bijak