Sunday, June 29, 2014

Salam Ramadhan

As-salam...
 
Alhamdulillah... Ahlan wa sahlan ya Ramadhan Kareem...
 
Pagi2 dah belek2 blog... sepagi saya cuba menyelesaikan masalah yg membelenggu blog kedua saya.. Nak delate sayang...  walaupun dah buat lain, tapi feel dia tak sama dengan blog asal...
 
Mungkin salah satu sebab URL dia tak sama... hehe
 
Maka, dengan semangat berkobar2 saya pun search la cara2 nak settlekan masalah teknikal tu... Alhamdulillah, walaupun yg diajar dalam tutorial tu saya tak jumpa codingnya, tapi sdikit sebanyak memberi ilham kepada saya untuk terus godek2 coding dan akhirnya Berjaya jugak selesaikan masalah...
 
Senyum sampai telinga la kan... gembira tak terkata... Alhamdulillah... :)
 
Jadi bersemangat balik la nak update blog pasni... hehe
 
Ok la, tak leh nak celoteh panjang2. Ada beberapa kerja yang dah pending disebabkan ketaksuban saya nak baiki blog kedua saya.. So, now nak kena pergi la buat kerja yang sepatutnya setelah selesai membelek 'anak2' saya ni...
 
Till then, as-salam...
 
*Kalau rajin jemput la singgah Kedai Kami ya... terima kasih ya kawan-kawan...

No comments: