Wednesday, June 11, 2014

Exam oh exam...

As-salam...

Lama tak berceloteh kat sini... last ritu pun taip sikit2 je... memang rindu sangat nak berblogging. Cuma masa tak berapa nak mengizinkan...

Dekat office dah tentu sibuk dengan kerja yg kadang2 tak berapa sibuk... berlakon sibuk je lebih... hehe.. tapi semenjak dan buat open space ni susah sikit la nak bukak blog... banyak mata yang memandang...

Pastu balik rumah dah tentu2 sibuk ngan hal rumah... dengan study lagi,... dengan bisnes lagi.. wah wah... banyak kan tugas... hehe

tapi takpa, untuk kebaikan diri sendiri jugak... biar bersusah-suasah dahulu.. Insha Allah, hari-hari mendatang akan hidup dalam kesenangan...

Alhamdulillah, pagi tadi selesai jawab exam untuk kemajuan kerjaya... cewahhh.. hehe.. Tapi tak tahu la boleh lulus ke tak... harap2 lulus la.. kalo boleh takmo fikir dah.. nak tumpu kepada benda lain pulak... Hujung bulan ni final exam untuk semester ni pulak... Harap2 everything will going smoothly... hehe

Walaupun sibuk dengan macam2 perkara (kerja, study, family & bisnes) tapi saya tetap happy sebab saya enjoy buat apa yang saya sedang buat... Insha Allah, mana tau ada rezeki nanti boleh berjaya dengan bisnes yang saya sedang buat ni.. Amin..

Demi untuk keselesaan dan masa depan anak2 saya rela bertungkus lumus dari sekarang...

Cakap pasal anak2, lama kan tak cerita pasal diaorang... nanti la, next2 entry saya cerita pasal diaorang lak... :)

Ok la, sambil2 berceloteh ni sambil2 check order dari orang... Kawan2 kalau nak sihat dan menawan jangan lupa singgah ke 'kedai' saya ye...

Till then, as-salam...

No comments: