Wednesday, December 26, 2012

Terlebih cerdik...

As-salam....

Entri kedua... hehe
Entri yang pepagi tadi tu adalah autupublish...
Ni entri yang segar dari ladang... hehe

Mood hari ni adalah mood bercuti...
Setelah 4 hari cuti dan bermalas-malasan kat rumah, hari ni rasa macam nak cuti lagi je...
*Tak sedar diri.... cuti tinggal ciput, ada hati nak cuti lagi...

Ok la, berbalik pada tajuk di atas...
Apa yang terlebih cerdiknya???
Ha, kisahnya... kan saya sepatutnya ganti orang lagi minggu ni...
Tapi hari ni tak dapat ganti tempatnya sebab.... saya tertinggal kunci biliknya dalam biliknya (paham tak ayat yang berbelit nih???)

Nak dijadikan cerita, saya yang terlebih cerdiknya ni simpan kunci bilik PA tu dalam laci meja di dalam bilik dia...
Pastu, biasanya bos dia tak kunci pintu utama... dia just kunci pintu bilik dia je...
Tapi boleh pulak dia kunci pintu tu Jumaat lepas...
Makanya tak dapat la saya masuk bilik tu...
Dah tu, bos tu pulak bercuti rehat dari Isnin lepas sampai la 1 Januari ni...
Bagus kan... hehe

So, sekarang saya terpaksa la tunggu pihak keselamatan untuk membuka pintu bilik bos tu...
Dan dapat la saya bersenang-lenang duduk kat bilik saya... :)

Sekian, kisah kecerdikan yang terlampau... hehe
Till then, as-salam...

Moralnya: len kali kunci jangan letak sembarangan... :P


4 comments:

-Sara- said...

ehehe..mmg terlebih cerdik sudah..hihikk..

yong sopiah said...

terbaikkkkk......

syariza09 said...

x pa la sal, leh la relax2 dulu sblm pintu tu buka

washura10 said...

Jemput visit blog sy utk tempahan menjahit manik,tempahan membuat veil dan sewa veil pengantin
http://washura.blogspot.com