Thursday, December 20, 2012

Terkurung dalam peti ais...

As-salam...
hari ni nak pot pet kat sini... hehe

Biasa la, bila mood pasang surut ni....
time ada mood nak mengetuk keyboard ni, baik turutkan saja...
Kang nanti dah tak ada mood, sunyi sepi lak blog nih...

Eh, terlebih membebel lak...
Berbalik kepada tajuk... "Terkurung dalam peti ais.."
Ekceli start dari hari Isnin lepas sampai 4 Januari ni saya kena ganti PA lain yang bercuti...

Ni la perkara yang seboleh-bolehnya saya cuba nak elak...
Saya 'kurang suka' sikit bab kena ganti mengganti ni...
Dan dipendekkan cerita... Kat tempat dia ni punya la sejuk...
Macam dok kat dalam peti es... Rasa beku satu badan...
Walaupun saya dah pakai blazer, still sejuk giler....
Kebas satu badan... Dan macam dok kat obersi je rasa...
Mula la dok fikir "Camna kalau dapat dok kat oversea... Sejuk camni pun tak tahan..."

Tapi tetap juga berangan yang satu hari nanti saya akan jejakkan kaki ke bumi asing...
dan tempat idaman kalbu adalah... Tadaaaaaa...



Cuba teka kat mana ni???
ye betul... Istanbul, Turki....
Tak ada kaitan dengan cerita 'Istanbul... aku datang' ye...
Sebelum cerita tu keluar lagi memang dah lama berangan nak ke sini...
Ni angan2 yang dah lama terpendam...
Tapi harus dilupakan buat sementara waktu atas sebab2 yang tak dapat dielakkan...
InsyaAllah, satu hari nanti pasti saya akan dapat pergi ke situ... (berangan dulu.... itu mesti...hehe)
Ok la, tu je pun nak di pot petkan pagi2 nih...

Selamat bertugas buat semua.....

**Psss.... semalam tu saja je buat tajuk camtu...bikin gempak... hehe
Ada yang tanya pasal posting... Jawapannya tak...
setakat ni belum ada rezeki nak ke situ... baru berangan2 je...
InsyaAllah, ada rezeki satu hari nanti akan jejak la kaki saya ke situ...
mungkin dalam 3 tahun akan datang... :)

No comments: