Thursday, December 27, 2012

Finally....

As-salam...

Akhirnya, hari ni baru la pintu dapat dibuka... Nak dekat kul 11 pagi tadi...
Tu pun dengan menggunakan 'kunci induk'... hehe
Saya dah susah hati pagi tadi bila dapat tau mungkin esok baru pintu bilik dapat dibuka...
Tapi rezeki di hari Khamis ni, orang yang berkenaan tu datang kerja...
Legaaaaaa rasa... Macam hilang semua beban kat bahu ni... ^_^

Bila masuk je bilik ni, sekali tengok misscall punya la banyak... adoiiii...
tapi tak pa, bukan saya sengaja tak angkat telefon kan...
Masalah teknikal yang tak dapat dielakkan... (ayat membela diri... hehe)

Tinggalkan cerita pasal bilik berkunci tu...
Tinggal berapa hari je lagi nak masuk tahun baru...
Dan bermakna tinggal beberapa hari je lagi usia saya nak bertambah...
Makin tua rupanya saya nih...
Hakikat yang harus diterima... :)

Tak ada apa pun nak dicelotehkan pagi nih (pagi ke??? nak masuk tengah hari dah pun...)
Saja rajinkan diri update blog... hehe
Ok la, ada masa nanti sambung lagi celoteh...
Kepala tengah kusut memikirkan macam2 perkara...
Banyak yang perlu dibereskan minggu ni...
Harap2 semuanya berjalan lancar... Amin....

Till then, daaaaa.....

2 comments:

-Sara- said...

termasuk hal anak nak masuk sekolah kan..hehe..take care sal :)

mamalieyna said...

Yalah..nak masuk tahun baru..byk benda perlu di selesaikan..herm..

Selamat tahun bru sal..