Thursday, December 22, 2011

Pagi yang indah...

As-salam...

Alhamdulillah, masih lagi bernafas di bumi Allah ini...

Dan syukur jugak, hari ni dah hari Khamis... hehe

Menambahkan lagi 'munge-munge' dalam hati... ^_^

Kenapa ye, tak habis2 lagi bunga-bunga ni memekar dalam hati...

Ha, syhhhhhhh... top secret... hahaha



Tapi kepala ting tong sket pagi ni gara2 tak cukup tidur... Si kecil demam lak... Risau betul malam tadi...

Asyik merengek je... Dok sebut "mi... mi... mi..." Sian dia...

Summayyah ni pulak jenis manja sikit... Nak tidur atas badan kita je...

Tapi pagi tadi dah ok sikit... Hantar jugak le ke taska... Sebab minggu depan dah nak cuti...

Harap2 dia ok kat taska... Tapi dah pesan kat pengasuh tu, if badan dia panas sangat bagitau la...

Ok la, bebel kejap je... Nanti sambung lagi... Till then, daaaa....

4 comments:

Hanis Azla said...

Alhamdulillah, utk pagi yg indah.. semoga summayyah cepat sembuh hendaknya..

syariza09 said...

alahai si comel demam la yer...siann..aiman masa kecik2 dulupon, kalo meragam mmg suka tidur atas badan..next week cuti blk kg ke

~~*Lady Salwa*~~ said...

Hanis : Amin... :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Syariza: Ha ah, balik kampung... nak amik si abang... rindu giler ngan budak sorang tu....