Wednesday, December 21, 2011

Gugel punya gugel, terjumpa la......

As-salam...

Rentetan entri hati berbunga riang semalam... hehe

Petang semalam sementara nak tunggu enchik suami datang menjemput tuan puteri ni (jangan muntah ye... hehe) tangan ni pun saja je la gatal2 nak gugel nama sendiri...

Saja nak tengok apa yang keluar kat senarai carian gugel tu...

Dalam banyak2 senarai tu, tetiba mata ni tertumpu pada sesuatu... Rupa2nya, nama saya ni telah digunakan sebagai singkatan satu persatuan iaitu Sabah Muslim Women Lawyers Association (SALWA). Perghhhhh... terus rasa kagum... hahaha (ayat orang jakun... hehe)

Ok la, tu je nak cerita... Ater, hati masih berbunga riang... hehehe...

Cer tunjuk sket camna cara senyum orang yang hatinya tengah berbunge-bunge tu... ^_^



Sekian, daaaaaaaa......

5 comments:

Aku-Enot said...

likes....

Ena said...

cuwettttnyerrrrrrrrrrrrrr.... :)

syariza09 said...

ada gak nama pertubuhan ni yer..nanti nk try gugel jg la..kot2 nama saya ada pertubuhan gak..jgn pertubuhan yg pelik2 sudah laa

-Sara- said...

comel je cat tu :)

~aSHa~ said...

eheheehe glamer jap..

nama akak digunakan tuk hphone nokia...nokia asha 330