Wednesday, January 2, 2013

Tahun baru.... 2013

As-salam...

Masih belum terlambat rasanya nak ucapkan selamat tahun baru buat semua... Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelum-sebelumnya...

Tapi kan, nampak gayanya tahun ni awal2 lagi semangat saya dah 'down'... permulaan tahun baru yang kurang memberansangkan bagi saya...

Harap2nya hari2 berikut akan menjanjikan sesuatu yang dapat menaikkan semangat saya semula... Amin...

**baru je nak bersemangat baru, alih2 dah jadi 'down' pulak.... huhu... mungkin bukan rezeki saya... :(

3 comments:

casablander said...

jgn down2 okay..tahun baru ni la setkan semuanya positif..hehe :P slamat tahun baru!

Ena said...

Selamat tahun baru juga buat Sal.. tak pe tak pe. blh set kan balik bak kata komentar kat atas.. :)

fara dz said...

hu2..xmoh2..down2 ea semangat2..ape2 un kite kita terus berdoa ingat kat Allah..insyallah d permudahkan.. :) btw..selamt tahun br..n keep in touch..jgn lupa follow ok.. :) tq..salam..