Friday, July 13, 2012

Dah berhabuk dan bersawang...

As-salam...

Dah lama tak update blog...
jadi macam tak reti pulak nak taip apa...
Kesibukan dan keterbatasan masa....
Tapi kesibukan tu semua dah berlalu...
11 Julai ritu pengakhiran kepada kesibukan yang melanda diri... hehe

Tak dak apa nak dicelotehkan sangat...
Saja nak 'cuci2' dulu sawang & habuk nih...
Dah 'bersih' nanti baru la datang kot semangat nak berceloteh...
Ok la, sebagai penutupnya saya letak la beberapa keping gambar budak 2 orang tu...
nak kata yang terkini pun, gambar bulan empat & lima hari tu... hehe
Masa bercuti2 ke Langkawi & pergi genting...

Till then... daaaaa...







6 comments:

Nieyl said...

selamat kembali kak..huhu~nieyl pun dah dekat stahun x ziarah blog nie..sbb nieyl pun baru jer cuci2 blog..hehehe

p/s:klu rajin,meh la singgah..hehehe

Ena said...

salam Sal,

lama betul menyepikan diri ekk..


dah besar dah anak teruna & dara..

pena rozie said...

same la kite. seminggu bercuti...

syariza09 said...

dh besar dah si kecik tu..pasni ada masa update lah yer..hihihi

mamalieyna said...

HAI SAL...! LAMA BETUL MENYEPI..SKALI MENJELMA..ANAK2 DH BESAR DAH..MKIN COMEL ADIK! ABANG MKN ENCEM! ^_^

-Sara- said...

sumayyah dah jalan..comel :)

**sal, sara belum pickup lg parcel tu, posmen tu dtg sara xde umah, kne pickup sndri kat pos opis..ehehe..nnti dh ambk sara bgtau sal ek, nyway tq sal :)