Friday, February 10, 2012

Dengan si kucing meow meow...

As-salam...

Petang2 camni nak wat entri ringkas2 je la... Nak tempek2 gambar dan nak taip sket2 je... hehe

Gambar si anak dara dengan meow meow... :)

Cubaan nak pegang kucing... Tapi takut-takut...

Mula2 tengok je kucing....

Toleh kanan : "Herm, si hitam ni dok cuci muka la pulak..."

Toleh kiri : "Si oren ni tak habis2 dok makan nasik..."

Toleh kanan balik : "La, tak habis2 lagi dok cuci muka..."

Last2 : "Ha, dapat pun pegang hang hitam... Lama sangat aih dok tunggu..." ^_^


Sekian... Daaaaaaaa.... (hehe)

5 comments:

mamalieyna said...

hikhik..mesti dia tgh geram2x tu kan tgk kucing..^_^ comel`

Ena said...

nampak mcm kena je ngan ayat yg sal buat tu.. hihih

syariza09 said...

berani juga sumayyah pegang meow tu yer

Aku-Enot said...

likes....

~aSHa~ said...

eheheh dialog tu sesuai...