Wednesday, February 15, 2012

Dah setahun....

Alhamdulillah...

Hari ni dah genap setahun umur Sumayyah...

Sekejap je rasa... Macam baru je lagi lahirkan dia... hehe

Semoga dikau membesar menjadi anak yang solehah, berjaya dunia dan akhirat dan anak yang sentiasa berbakti kepada ibu bapanya...

Semoga dirimu membesar menjadi wanita solehah seperti Sumayyah binti Khayyat, wanita pertama yang syahid di jalan Allah...

Ummi & abah sayang Sumayyah & abang Faris...


10 comments:

. . . h u s n a . . . said...

semoga bahagia kak! :D

~aSHa~ said...

hepi besday sumayyah
semoga menjadi anak yg solehah...amin...

-Sara- said...

happy bufday sumayyah..moga jd anak yg baik utk umi dan abah ye :)

syariza09 said...

hepi besday sumayyah...aunty tau, sumayyah good girl kan

Ena said...

Happy Belated Birthday buat Sumayyah...

ye la sal.. kejap sunguh masa berlalu kan...

mamalieyna said...

happy belated besday cayang! sekejap je, nnti sedar2 dh anak dara si kecik ni..hehe~

LYAfrina said...

selamat hari lahir buat sumayyah..smoga mbesar mjadi ank2 y baik..amin

Hanis Azla said...

comelnya dia.. semoga terus membesar dgn sihat hendaknya..

-Sara- said...

emel sara tu problem, takpat bukak kat opis ni, kat umh mane penah cek..hehe

aah sara dh tukar alamat rumah..kenapa sal?

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

ya Allah..comelnyeee budak ni..greammm..

sori dah lama tak mai sini...hepi belated besday utk sumayyah..

sal..nnti sms sy leh tak? sy tukor hp..no lama ade dalam body hp lama..so takde no hp sal dah,..