Friday, July 25, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri

As-salam...


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat semua pembaca blog Zon Larangan Cemburu Buta. Maaf andai ada salah silap sepanjang saya berkarya di sini.


Kepada yang ingin pulang ke kampung, hati-hati di jalan raya. Ingatlah insan yang tersayang.


Makan lemang, ketupat, rending dan juadah hari raya tu biarlah berpada... hehe


Nak iklan jap eh... hehe. Buat sesiapa yang ingin mendapatkan produk Shaklee pada musim perayaan ini saya ada menawarkan perkhidmatan COD di sekitar Perak, Kedah dan Pulau Pinang seperti berikut :


Kedah :
Sekitar Bandar Baharu


Perak :
Sekitar daerah Kerian


Pulau Pinang :
Sekitar Nibong Tebal dan Seberang Perai Selatan


Untuk maklumat lanjut dan cara untuk menghubungi saya, anda boleh berkunjung ke kedai online saya : Kedai Kami.


Akhir sekali, selamat menjalani ibadah puasa di akhir Ramadhan ini dan selamat Hari Raya Aidilfitri.


Till then, as-salam.

No comments: