Monday, July 22, 2013

Sedih & sayu.... :(

As-salam...

Petang2 baru nak update blog...
Mood baru datang...
Tu pun sekadar nak meluahkan rasa sedih...
Sedih dengan pelbagai berita kehilangan yang terpampang di dada akhbar....
Ni la salah satu punca saya malas nak baca surat khabar... nanti jumpa je berita2 yang sedih camni... Kalau tak baca, saya pun tak tau dan saya pun takkan rasa sedih camni... huhu...
(alasan, padahal memang malas nak baca paper... hehe)

Semoga sesiapa pun yang kehilangan insan yang disayangi pada bulan Ramadhan ini akan terus tabah menjalani hidup ini...
Kita pula sebagai pemerhati, jangan cepat menghukum orang lain...
Sebab kita tak tahu apa yang mereka rasa & alami...
Semoga Allah memberi kekuatan kepada mereka dalam menempuhi dugaan yang amat berat ini...



**mood : masih dalam keadaan sedih & sayu... Tetiba teringat kat anak2... Semoga Allah sentisa memelihara dan melindungi anak2ku & dijauhi dari sebarang perkara yang tidak diingini... Amin....

4 comments:

Ena said...

eh eh.. sumaiyah ke tu? dah chubyyy.. sonotnya.. mesti geram nak peluk cium dier je kan..

mama lieyna said...

Dah besar anak dara n teruna sal :-)...encem n cunlah..hehe..

Ye la sal, bila baca kisah2 mcm tu, mulala teringat insan2 yg kita sayang..huu..

syariza09 said...

aar la sal, sy pon x blh baca kisah2 sedih specially yg melibatkan budak2. tringat kat anak sendiri.

besaq dh anak dara sal :)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

Alahai..dh besar2 dh semuanya..ye sal samela ngn kita..kt fb lg la..mcm2 kisah skang ni..moga Allah sentiasa lindungi anak2 kita..amin