Tuesday, April 23, 2013

Rezeki masing-masing...

As-salam...
Alhamdulillah, pagi2 lagi dah ada rezeki yang masuk...
Syukur... walaupun tak banyak, tetap rasa bersyukur...

Minggu ni agak sibuk...
Banyak benda yang harus diselesaikan...
Takpe, pelan2 buat bagi siap...

Dalam rasa bersyukur tu terselit sedikit rasa sedih & terkilan...
Erm, mungkin jugak sebab kesilapan sendiri...
Nak buat macam mana, masing2 punya rezeki...
Siapa yang berusaha lebih, dia lah yang dapat...
(Sure pening orang baca, apa la yg saya nak ceritakan ni kan... hehe)

 

Takpe la... Just nak coretkan sedikit luahan perasaan tu...
walaupun tak dapat diluahkan sepenuhnya, sekurang-kurangnya beban menangung rasa tu kurang sikt... :)

Ok la, nak selesaikan apa yang patut...
Till then, daaaa....

5 comments:

mama lieyna said...

Hehe.. mmg pening sket ni ..hehe.. apapun rezki masing2 kan.. eina pun ada rezki lbh ujung bln nnti.. in sha ALLAH.. suka sgt.. :-) alhamdulillah..

Ena said...

Rezeki datang dalam pelbagai bentuk kan sal.. Alhamdulillah dengan apa yg DIA dah kurniakan sbb ramai yg masih kurang dari apa yg kita ada.. *_*

syariza09 said...

apa leh buat kan, kena redha jer lah, rezeki tu utk org lain, mungkin kita akan dpt rezeki yg lain pula pasni

-Sara- said...

kenapa sal? take care :)

~cik atin~ said...

semoga penat lelah itu tidak sia sia dan dikira ibadah disisi Allah. eklaskan aty :D