Friday, April 19, 2013

Jumaat & selsema

As-salam...
Dah pun hari Jumaat.. syukur... hehe

Sebabnya badan ni dok sakit2 lak semenjak Isnin lepas...
Sebab tu kot rasa lemau je sampai ke hari ni...
Tambah pulak hidung ni dok 'sok sek' dari Isnin lepas jugak...
Tapi tak jugak pergi klinik or farmasi utk beli ubat selsema...
Bab2 makan ubat ni kureng sikit...
So, terpaksa la spare tisu banyak2 kat opis nih...

lebih kurang camni la sepanjang minggu ni... kepala ting tong + hidung dok sok sek... huhu

Rasa tak sabar lak nak balik mengundi nih...
Eh, tetiba lak tak sabar nak mengundi... hehe
bukan pasal tak sabar nak mengundi, lebih kepada tak sabar nak balik kampung...
Nak pergi mengurut... tu yg jadi tak sabar tu... :)

Ok la, hari Jumaat ni takmo bebel kosong panjang lebar...
Lebih baik banyakkan berdoa... :)
So, till then... As-salam...

p/s : Happy weekend semua...

2 comments:

mama lieyna said...

Selamat mengundi ye.. best aa blh balik kg :-)

Happy weekend sal :-)

-Sara- said...

get well soon sal :)