Thursday, February 21, 2013

Kisah sambut birthday 2 kali...

As-salam...
Hari ni nak tempek2 je gambar birthday girl masa sambut birthday dia hari tu... hehe
Ekceli 2 kali si Sumaiyah ni sambut birthday...
Di kampung sekali - masa Maulidurrasul hari tu (birthday Sumaiyah dalam bulan Islam).
Pastu kat Putrajaya sekali msa birthday dia dalam tahun Masihi ritu (15 Februari 2013)...
Untung kamu nak oii, dapat potong kek 2 kali... :)

Kat kampung sambut kecik2 je... Ngan mak ayah saya + adik saya...

Ni la kek nya... Ummi tumpang sekali sebab birthday ummi dia kan dekat2 je masa tu... hehe

Seriusnya muka anak dara nih... Siap buat mulut moncong lagi ha... hehe



Kat Putrajaya lak kami sambut 4 beranak je...
Beli kek sebiji, pastu beli makanan sampingan sikit...

Kek red velvet... tempah kat member opis en. suami...

Faris memang minat tul ngan kek RV nih... Bangun pagi je, bukak freezer terus amik baki kek nih nak makan... Sambil makan sambil cakap "Emmm, sedap la kek ni ummi..." Sekali suap, sekali sebut...

Excited dua beradik ni nyanyi "Happy birthday to you" sambil tepuk tangan...

Sesi memotong kek... Si abang pun sibuk jugak...


Posing2 dengan kek...

Posing lagi...

Last but not least... cewahhhh....

gambar masa sambut birthday saya ritu... muehehe...

Ok, tu je la nak tempek dan celoteh2 jap hari ni...hehe


Till then, daaa.... As-salam...

3 comments:

syariza09 said...

2 kali adk sambut besday, x pa budak2 ni brp kali pon dia ok sbb depa ni suka kek. Faris suka kek RV ya, kek tu mmg sedap

Ena said...

hehe..

lg banyak kali lg dorang suka kan sal..

amboi2.. omaknye sekali yeh.. best best.. ada jugak kenangan.. akak nye sebeday tahun ni non hado picture.. sob sob..

ajlaa_nabilah said...

Assalammualaikum..
cutenye sumaiyah :)
nice blog, simple dn kemas..
im follow u :)