Wednesday, January 11, 2012

Salam Hari Rabu...

As-salam...

Punya la mengantuk hari ni... Mengantuk tahap gaban lak tu...

Dah 2 hari Faris terjaga tengah malam & nangis2... Pening mak...

Mimpi buruk la tu...  ntah apa yg dia mimpi pun tak tau la...

Malammula2 tu nangis2 suruh ambilkan buku dia (buku ni dia baru dapat dari taska)

Tapi malam tadi tak tau la apa yang dia mimpikan... Nangis teresak2..

Tapi kan malam tadi ngan ummi dia sekali mimpi buruk.. huhu

Mula2 tu mimpi buruk pastu mimpi yang ntah apa2...

Tu la, tak berwudhuk dulu sebelum tido, gini la jadinya... herm...


**herm, dah dua kali mimpi pasal 'dia'... kenapa la lately suka betul 'dia' menyemak dalam mimpiku... serabut rasa... tolong la jangan datang lagi dalam mimpi saya... pleaseeeeee (hahahaha, macam la 'dia' dengar...)

4 comments:

Ena said...

alahai.. mimpi buruk apa la tu gamaknya.. sian kalo sampai menangis2 kan..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

uikk mimpikan sape tuuu ehehhehe

syariza09 said...

sy pon kalo ank jaga byk kali mmg kt opis ngantuk sgt2..slalunya aiman kalo jaga tgh mlm tu sbb lenguh2 kaki

sal mimpi apa tu, sampai 2-3 kali

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kak Ena:
Tu la pasal... mimpi apa ntah...


Rose:
Mimpi musuh ketat + someone yang tetttttt... hehe


Syariza:
Tu la pasal... Dah la kalo dia nagis tu, dengan adik dia sekali terjaga... memang haru...

hehe... mimpi pasal musuh ketat...