Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri....

As-salam...

Hehe, apa kes kan... kata nak tutup blog, alih2 ada gak muncul entri...

Ekceli blog ni tak la dihapuskan terus... Saya private kan blog nih...

Entri ni muncul pun sebab nak ucapkan :


Maaf atas segala kekhilafan sepanjang saya berblogging...

Kepada yang akan pulang ke kampung halaman, berhati-hati sentiasa teruatama sekali yang memandu... Semoga selamat tiba ke destinasi yang dituju...


Akhir kata, sekali lagi saya memohon maaf zahir & batin...


7 comments:

~SHiLA~ said...

slmt ari raye jugak utk sal :)

syariza09 said...

hehehehe...x pa. nk komen kt cni plak.

Selamat hari Raya..kad tu sesuai ngan Sal..ank sepasang ..kena sangat2 :)

pena rozie said...

Selamat Hari Raya...

Ena said...

Selamat Menyambut Aidilfitri buat Sal sekeluarga dan maaf zahir batin dari akak juga..

Hanis Azla said...

Salam Aidilfitri salwa.. maaf zahir dan batin dari akak juga..

mamalieyna said...

salam aidilfitri buat sal n family..maaf zahir batin n selamat bercuti~ ^_^

naaima said...

blogwalking here . nice blog . SELAMTA HARI RAYA !