Thursday, September 12, 2013

Dah cukup...

As-salam...

Hari ni baru nak bersiaran...
Sibuk berkursus selama 3 hari...
Alhamdulillah, dah cukup 7 hari kursus...
Fuhhhh, lega... tak yah nak fikir dah lepas ni..

Selama 3 hari pergi menimba ilmu tentang Bahasa Inggeris...
Lepas ni kena buat entry dalam Bahasa Inggeris la kan... hehe



Tak ada apa sangat nak diceritakan...
Saja nak bebel2 pagi2 ni...

Pagi tadi masa hantar Sumaiyah ke taska, dia buat hal la pulak...
Tak nak pergi taska... nak ikut saya...
Jenuh teacher pujuk...
Patut la semalam masa ambil dua beradik tu, si Faris mengadu...
Katanya adik tak nak pergi taska semalam...
Kebetulan semalam saya nak cepat...
Saya hantar budak2 tu sampai depan pintu taska je...
Pastu suruh si abang hantarkan adik ke bilik toddler...

Rupanya bukan semalam saja...
Hari ni pun dia buat perangai... pegang baju saya kuat2... Pastu nangis...
Tak tau la kenapa... selalu ok je...
Dah la 2,3  hari ni dok terfikir nak berhenti kerja...
Terus tadi rasa memang nak berhenti kerja...
Kalau kerja swasta memang dah hantar notis 24 jam kot...
Tapi disebabkan kerja gomen, berpuluh2 kali la nak kena fikir...
Kang dah berhenti dah tak boleh masuk balik... huhu

Ok la, panjang pulak bebelan saya...
Thanks for reading... ecewahhhh...
Till then, as-salam...

2 comments:

Ena said...

akak pun fkr benda yang sama sal.. rasa x mau dah keje..

mama lieyna said...

Aahai..sabar ye sal..
Kalau eina pun sure jd cam sal, rasa nak berenti je.. tp sal keje gomen, kena fikir 44x..
Hrp ada penyelesaiannya...
Bab anak2 ni mmg buat kita tak tenteram..
Tcare